شایانشایان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عشق ماشایان جونی

مادرم روزت مبارک

1393/1/30 19:57
نویسنده : الهه
382 بازدید
اشتراک گذاری

 

 برای مادرم :

بانوی گل  ،  شاهکار زیبای خلقت   ،    مخلوق دلبری خداوند

شادی توشادی دنیاست

روزت،ماهت،سالت و تمام لحظه های عمرت مبارک.     

                 

مادرم 
کودکانه دوستت دارم
کودکانه محتاج مهرتم...
من برای آغوش پر مهرت همیشه کودکم
دست منو ول نکن که من هنوز هم بدون تو زمین میخورم ...
...
تبلور عشق روزت مبارک ...   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 10:55
روز زن و روز مادر و بهتون تبریک میگم مامانی آرزومند بهترین ها برای شما
الهه
پاسخ
ممنونم.
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 2:26
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !
الهه
پاسخ
مرسی برشماهم مبارک باشه خانومی.
توت فرنگی (مامان علیرضا)
1 اردیبهشت 93 18:57
سلام به روی ماهت روز شما هم مبارک زحمت کشیدی نظر دادی کوچولوت رو ببوس از طرف من
الهه
پاسخ
سلام خواهش میکنم.ممنونم
حامده(مامان امیر محمد)
10 اردیبهشت 93 8:00
ارزوی بهترین هارابرای شمادارم کوچولوت راببوس
الهه
پاسخ
ممنونیم